کد خبر : ۲۲۲۱۷۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ ساعت ۱۷:۵۶

فرماندار دزفول:
حجم سرمایه گذاری در دزفول 40 برابر بودجه خوزستان و 300 برابر اعتبارات شهرستان بوده است

فرماندار دزفول گفت: حجم سرمایه گذاری در شهرستان دزفول در دو الی سه سال اخیرتاکنون به گواه آمارها،40 برابر بودجه خوزستان و 300 برابر اعتبارات شهرستان بوده است.

 حجم سرمایه گذاری در دزفول 40 برابر بودجه خوزستان و 300 برابر اعتبارات شهرستان بوده است

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، حبیب اله آصفی ظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان دزفول که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشکل و دغدغه اصلی جوانان در کشور و به ویژه خوزستان بیکاری و اشتغال است.

وی افزود: شاخص استان خوزستان دراین زمینه اصلا مناسب نیست هرچند شهرستان دزفول وضعيت قابل قبول تری ازنظر ايجاد اشتغال برای جوانان به نسبت سایرشهرستان های خوزستان دارد.

معاون استاندار و فرماندار دزفول بااشاره به اعتبار 40 میلیون تومانی اداره ورزش و جوانان شهرستان در سال جاری، گفت: این اعتبار تنها برای خرید چند توپ کافی است و درمقابل خواسته ها و نیازهای جوانان این شهر صرفا به یک طنزتلخ شبیه است.

آصفی  باانتقاداز نبود فضا ، اعتبار و امكانات کافی برای تفریح، سلامتی و شادی جوانان، افزود: جوانان این نسل تيزهوش و شکننده هستند پس نباید با محدودیت و سخت گرفتن های افراطی که موجب محروميت آنها از برخی تفريحات می شود آنها را به سمت مسیرناسالم سوق داد، مثلا عدم بهادادن به موسیقی و تئاتردردزفول واقعا روحیه بسیاری ازاین جوانان را تضعيف کرده است در حالی که در هيچ جای کشور اینچنین نیست.

وی درادامه عنوان کرد: خوشبختانه ادارات، دستگاه ها و نهادهاي شهرستان دزفول با 154 درصد ايجاد اشتغال توانستند 1.5 برابر تعهدات اشتغالزایی خود در این سال عمل کنند که اگر میزان اشتغالزایی بخش خصوصی در شهرستان را نیز مدنظرقرار دهیم میزان اشتغالزایی بیش از 3 برابر میزان تعهدات تعیین شده خواهد بود.

وجود بیشترین تعداد نهاد های مدنی دردزفول
معاون استاندار و فرماندار دزفول بابیان اینکه بیشترین تعداد نهادهای مدنی مصوب شده خوزستان مربوط به دزفول است، گفت: اما متاسفانه حوزه سیاست دراین شهرستان به حوزه اجتماعی نفوذ کرده و مشکل سازشده است.

آصفی  بابیان اینکه بالاترین آمار جذب سرمايه گذار در کشور با اسناد و مدارک موجود متعلق به دزفول است، اظهارکرد:وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی با حضور در دزفول و مشاهده پروژه های سرمایه گذاری شهرستان در نهایت شگفتی اعلام کرد که میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان معادل تمام بودجه عمرانی کشور در سال 95 است.

وی میزان اعتبارات سرمایه گذاری دزفول در سالهای اخیر را بیش از 23 هزار میلیارد تومان برشمرد و گفت: درواقع می توان گفت میزان سرمایه گذاری ازطریق بخش خصوصی در شهرستان دزفول در دو الی سه سال اخیر تاکنون به گواه آمارها 40 برابر بودجه خوزستان و 300 برابر اعتبارات شهرستان بوده است.

آصفی درادامه با انتقاد شدید از تداوم کارشکنی ها و سنگ اندازی های عده ای ذی نفع در مسیرپروژه های سرمايه گذاری دزفول، تصریح کرد: این فشارها و سنگ اندازی ها در تمام این سال ها همواره همراه ما بوده اما تمام تلاش ما این است که در جهت جذب سرمایه گذار و ايجاد اشتغال برای جوانان و رونق اقتصادي دزفول بیش از پیش گام برداریم و مسئولان نیزباید نه تنها در حرف بلکه درعمل  اقدام کنند.

برچسب ها: حبیب اله آصفی معاون استاندار فرماندار دزفول